I podnikání na internetu je podnikání. A proto se i k tomuto pojí sice naděje na dosahování úspěchů, jenže je tu současně i riziko, že se nezadaří a podnikatel zbankrotuje. Protože to tu funguje stejně jako v reálném světě – musí se něco nabízet a musí se najít zákazníci, kteří jsou ochotni to nabízené odebírat či jinak využívat a platit za to. A běda, když nikdo za to nabízené neplatí tolik, kolik je třeba.
Takže si ten, kdo chce na síti podnikat, musí pořídit svůj web. Bez toho to logicky vůbec nejde. A když má dotyčný svůj web, musí se také postarat o to, aby zde bylo dost těch sledujících, těch, kteří na onen web míří a utrácejí zde své peníze, čímž dosahuje podnikatel zisku.
Jenže ani vlastní web ještě není zárukou úspěchu. Ten se totiž sice zřídí snadno, jenže zajistit mu návštěvnost už je nad síly prostého podnikatele. K tomu je potřebná odborná pomoc, která přilákání návštěvníků zajistí.
Nezáleží přitom na skutečnosti, odkud kdo podniká a v jaké branži. Ať už je takovým místem nějaká vzdálená lokalita nebo třeba nám docela blízké Brno – PPC reklama je to, co rychle a efektivně zajistí dostatek návštěvníků webu, z jejichž řad pocházejí i zákazníci. Taková reklama je všem uživatelům internetových vyhledávačů hezky na očích, je nepřehlédnutelná a přímo vybízí ke kliknutí na ni. A právě úměrně počtu kliknutí se za tuto i platí, takže nikomu z propagovaných podnikatelů nehrozí, že by platil za nic.
A stejně tak, jenom postupně, může web zviditelnit i optimalizace pro internetové vyhledávače. A opět platí, že je jedno, zda je podnikatel z nějaké významné světové megapole, z bezvýznamné zapadlé vísky nebo z něčeho mezi tím, jako je třeba Brno – SEO optimalizace pomůže komukoliv, kdo na ni vsadí. S její pomocí se posune výše ve vyhledávačích i odkaz na web jako takový, a to pochopitelně rovněž zvýší šance webu na objevení. Bez čehož se v podnikání na internetu prostě nedá uspět.