Reklamní propisky jsou jedny z nejrozšířenějších prezentů a s velkou pravděpodobností by se nenašla domácnost, kde by se alespoň jedna propiska s potiskem neobjevila. Je to vděčný dárek vzhledem k několika skutečnostem:
Jsou levné – pro toho, kdo se rozhodne jít touto cestou propagace, je to velmi výhodné vzhledem k dostupnosti propisek a jejich nízké ceně. Je to mnohem méně nákladné, než tisknout na textilie, i když samozřejmě potisk textilu je pro věrné zákazníky nebo přátele mnohem atraktivnější a žádanější.
Využije je téměř každý – propiska je předmět, který se v domácnosti i na pracovišti uplatní, i když dnes má kde kdo v ruce mobil a zapisuje si do něj všechny možné poznámky. Cokoli si ale napíšete na papír, se vám nemůže vymazat z paměti mobilu. Pamatujte na to.
Máte je stále na očích – propisovací tužky máte před sebou na stole, na poličce zastrčené v hrnku, anebo u sebe v aktovce, kufříku či batůžku. Když je berete do ruky, pohledem zavadíte o vytištěný nápis a dobře si uvědomíte, o jakou tužku se jedná, a s čím vás spojuje. Vhodně koncipovaný nápis na reklamních propiskách má pak silnou působnost.
Můžete je rozdávat na firemních prezentacích – potisk na tužkách, fixech, pastelkách i kuličkových perech je perfektní způsob, jak oslovit na firemním školení nebo prezentaci, je to pokaždé velmi milé a může to i zlepšit vzájemné mezilidské vztahy.
Dárek k nákupu – i malá drobnost potěší každého zákazníka, je v tom kus osobní motivace a zájmu poskytovat kvalitní služby s cílem, aby se lidé znovu rádi obraceli na dotyčný obchod nebo služby.
Žertovné předměty – někteří lidé v žert obrací kde co, a jsou schopni rozveselit i osoby s velmi pochmurnou náladou. A někdy k tomu stačí docela málo, třeba nějaký vtipný slogan, nápis na kšiltovku, tričko, deštník, a třeba i na propisku.