Snad každému na světě je jasné, že podnikání vzkvétá jedině tehdy, když má toto dostatek náležitě platících zákazníků. Bez těch se nemůže žádnému byznysu dařit, protože se podniká především s úmyslem vydělat na tom peníze, které ale v soukromém sektoru jinak než od zákazníků získat nelze. Platí to pro jakoukoliv klasickou kamennou provozovnu, a platí to nevyhnutelně i pro to, co je dnes stále hojněji využíváno, tedy pro podnikání na internetu.
Každá firma, která touží po udržení se na trhu a po dostatečně vysokých ziscích, tedy vlastně každá firma, potřebuje, aby u ní lidé za její nabídky utráceli. A aby se tak stalo, musí se zákazníci pochopitelně nejprve získat. Ti se zejména na internetu zpravidla neobjeví sami od sebe, ty je třeba oslovit a přilákat. Protože zatímco nějakou kamennou provozovnu najdou aspoň lidé z těsného sousedství sami, na internetu je to v tomto ohledu složitější. Najít na síti náhodou nějaký podnik v záplavě jiných nabídek je prostě prakticky nemožné.
A proto sehrává zásadní roli propagace. Lidé musí být na takový podnik upozorňováni, tento jim musí být předložen jako na podnose, internetová veřejnost musí být vybízena k tomu, aby sem zavítala a utrácela, a také musí být přesvědčena o tom, že je to právě zde nejvýhodnější, že se tu nabízí něco, co lidé musí mít a co se nikde jinde nesežene.
Jsou prostě třeba reklamy. Jenže reklamy jsou docela široký pojem, ty nejsou jedna jako druhá. A z toho vyplývá, že je některá z forem propagace výhodnější, zatímco jiná třeba nesehrává žádný praktický význam.
Správa PPC Ústí nad Labem tak třeba nabízí PPC reklamu. Což je druh reklamy, na který se skutečně vyplatí vsadit. A sice proto, že se u této neplatí jenom za to, že ji její poskytovatel někam umístí. U této reklamy se platí jenom za prokazatelný výsledek, za to, jak se jí daří veřejnost oslovit. A to je fér.
A co vy? Nehodila by se i vám reklama, u které zaplatíte skutečně jen za to, čeho s její pomocí dosáhnete?